טקסט הודעת פורום
4/28/2008 5:26:00 PM
לואי ע
אני רוכב
נושא:
אני רוכב
תאריך:
4/28/2008 5:26:00 PM
מחבר/ת:
לואי ע
על דגם יותר זול משניהם ונופל חופשי משני מטר
חזרה לפורום