טקסט הודעת פורום
4/28/2008 5:49:00 PM
ben g
לואי ....
נושא:
לואי ....
תאריך:
4/28/2008 5:49:00 PM
מחבר/ת:
ben g
אין שום קשר למחיר ! האופניים שלך הם FR והסוניק הם XC וממש לא כדאי לעשות איתם דרופים (אפילו לא שפויים )
חזרה לפורום