הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 5:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  לואי ....
נושא: לואי .... תאריך: 4/28/2008 5:49:00 PM
מחבר/ת: ben g

אין שום קשר למחיר ! האופניים שלך הם FR והסוניק הם XC וממש לא כדאי לעשות איתם דרופים (אפילו לא שפויים )


חזרה לפורום