הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2008 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  צודק
נושא: צודק  תאריך: 4/28/2008 5:53:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

במליון אחוז אבל כולם רוצים גם אופניים קלות ויכולות לעשות הכל וזה ממש לא נכון בשביל לקפוץ מטר וחצי+ אתה חייב מפלצת אחרת תרסק או שלדה או את עצמך זה מה שאני חושב ומנסה להסביר :rating: ,תכלס מי שמחפש אופניים שיכולים לעמוד בקפיצות ודרופים של מטרוחצי+ צריך שיקח בחשבון שהמכלולים והשלדה יהיו חזקים יותר ומסיבים יותר וזה משקל שמפריע על התנהגות xc כל אחד ולמה הוא מתחבר אם הדרוף הוא בחצר של המטר אז אין בעיה באופני xc טובים


חזרה לפורום