נושא: מדריך ניקוי רפידות שהכנתי+לשאלת דן ניסן.. תאריך: 4/28/2008 9:29:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
תראו זה מדריכון קטן שהנכתי שניקיתי את הרפידות שלי אז כבר צילמתי והכול רק שכחתי את החל קהאחרון (ל צילמתי)והוא לשייף את הרפידות אחרי שהן התקררו.
1. צריך אלכוהול או אציטון,נייר,כלים לפרירוק והרכבה של הברקסים וצלוחית לשרוף בה דריפות. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/35706244.jpg[/img][/url]
2.הופכים את האופניים..הקליפר בתמונה . [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/87932507.jpg[/img][/url]
3מתחיל בפירוק הקליפר.. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/14152963.jpg[/img][/url]
4. הקליפר בחוץ:) [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/59052931.jpg[/img][/url]
5.הוצאת דפירות-פשוט מאוד בכל רפידה יש כמו פינים כאלה תראו בתמונה דוחפים אותם לאמצע(כיוון הרפידה השנייה) ומוציאים החוצה במשיכה. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/17663264.jpg[/img][/url] 6. רפידות בחוץ: [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/95700624.jpg[/img][/url] .7.מכניסים את הרפידות לצלוחית קטנה ומציפים אותם באלכוהול!! [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/1045761794.jpg[/img][/url] 8.תהליך השריפה.. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/84450845.jpg[/img][/url] [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/34981910.jpg[/img][/url] 9.האלכוהול כבר התאדה..תהליך השריפה נמשך כ7 דקות בערך לא צריך יותר..אחר כך הרפידות מתקררות ואפשר להרים אותם כבר. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/57811318.jpg[/img][/url] עכשיו כאשר הרפידות התקררו יש לשייף אותן כדי להורי דאת הלכלוך שנשא רעל נייר שיוף.(אין תמונה) 10 תמונה לחתולה המפונקת העונה לשם שרגא:) [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/41001578.jpg[/img][/url] 11. מרכיבים את הרפידות..אותו דבר בדיוק כמו הפירוק. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/966849866.jpg[/img][/url]
12. הרכבת הקליפר .. [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/75123091.jpg[/img][/url]
13. וסעו לשלום [url=http://zix.co.il][img]http://www.zix.co.il/images/29159436.JPG[/img][/url] רכיבה נעימה ממני עומר נחום :wink:
|