הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2008 12:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  ריצה זאת פעילות אירובית לא צריך בשביל זה חדר כושר
נושא: ריצה זאת פעילות אירובית לא צריך בשביל זה חדר כושר תאריך: 4/29/2008 12:03:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן

פשוט לצאת ולרוץ.אולי הבעיה שאתה לא עושה מתיחות וחימום.לפני הריצהתעשה מתיחות של 7-8 שניות ואחרי של 12-13 שניות וכן חימום למפרקים לפני הריצה.ואם אתה רוצה לחזק את הכוח ברגליים אתה יכול לעשות סקוואט ותרגילים לחיזוק הרגליים שלא דורשים בכלל מכון כושר.
לגבי השאלה אם אפשר לשלב לא נירא לי שיש בעיה.אופניים וריצה אלו פעילויות אירוביות ופעילויות אירוביות ניתן לעשות כל יום בניגוד לאימוני משקולות שמותר יום כן יום לא (יום הפסקה בין לבין).לכן אתה יכול לעשות יום רכיבה יום ריצה יום רכיבה יום ריצה..


חזרה לפורום