נושא: כבר לא נשאר לך הרבה זמן להתאמן תאריך: 4/29/2008 3:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
וכדאי מאוד להכיר את המסלול כמו בכל תחרות מדרונות - ועוד יותר בצ´ייןלס.
אם זה המסלול שאני חושב עליו - אני שורד את כולו, ולדעתי לא צריכה להיות לך בעיה.
אני עצמי לא משתתף כי יש את "רוכבים אשי 2008", שהיא לזכר חבר שלי ואין מצב שאני לא שם.
בהצלחה
|