הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2008 4:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי בן הרוש עם תוכן   haro sonix המשך
נושא: haro sonix המשך תאריך: 4/29/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש

תודה על הדיון הפורה והמעניין אני לא מיתכוון ליקפוץ איתם מכל מיני גבהים אלה לרכיבת שבילים וסינגלים ופשוט להנות
אז האם הם שוות לסינגלים האם הן מהנות האם צריך לשפר אותם
תודה יוסי


חזרה לפורום