טקסט הודעת פורום
| 4/29/2008 4:16:00 PM |
|
נושא: haro sonix המשך תאריך: 4/29/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש
תודה על הדיון הפורה והמעניין אני לא מיתכוון ליקפוץ איתם מכל מיני גבהים אלה לרכיבת שבילים וסינגלים ופשוט להנות אז האם הם שוות לסינגלים האם הן מהנות האם צריך לשפר אותם תודה יוסי
|
חזרה לפורום |
|
|