נושא: למעלה בתפריט של האתר תאריך: 4/29/2008 7:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש "כתבות ובלוגים", שתחתיו יש, בין השאר "הוספת כתבה". אתה יכול להתחיל לכתוב, ולהמשיך לערוך בכל זמן לאחר מכן. גם לאחר שאתה בוחר לפרסם, זה לא מתפרסם בלי שדרור עובר על זה, ובכל מקרה, אפשר לערוך. אם תצטרך עזרה תוך כדי, אל תתבייש לפנות אלי או אל דרור.
יאללה בלגן ;)
|