טקסט הודעת פורום
| 4/29/2008 10:41:00 PM |
|
נושא: שאלה לחברים תאריך: 4/29/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת: amir fr
אני בדרך כלל מנקה את הרפידות והרוטורים בעזרת דגריזר ייעודי לניקוי ברקסים....
האם מומלץ להצית את הרפידות מדי פעם? או שהדגריזר מספיק? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|