הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2008 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  שאלה לחברים
נושא: שאלה לחברים תאריך: 4/29/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת: amir fr

אני בדרך כלל מנקה את הרפידות והרוטורים בעזרת
דגריזר ייעודי לניקוי ברקסים....

האם מומלץ להצית את הרפידות מדי פעם? או שהדגריזר מספיק?
:confused:


חזרה לפורום