טקסט הודעת פורום
5/1/2008 9:57:00 AM
דורי
קניית אופניים בחו"ל
נושא:
קניית אופניים בחו"ל
תאריך:
5/1/2008 9:57:00 AM
מחבר/ת:
דורי
אני שוקל להביא אופניים מארה"ב?
מצאתי K2 ליטיום 3 2007 ב900 דולר
האם זה משתלם?כמה מס אצטרך לשלם?
תודה
חזרה לפורום