הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2008 9:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורי עם תוכן  קניית אופניים בחו"ל
נושא: קניית אופניים בחו"ל תאריך: 5/1/2008 9:57:00 AM
מחבר/ת: דורי

אני שוקל להביא אופניים מארה"ב?
מצאתי K2 ליטיום 3 2007 ב900 דולר
האם זה משתלם?כמה מס אצטרך לשלם?
תודה


חזרה לפורום