טקסט הודעת פורום
5/1/2008 2:24:00 PM
אריאל הרים
יש פה
נושא:
יש פה
תאריך:
5/1/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
נדמה לי אין מכס על אופניים, יש מעמ רגיל 15.5
אבל יש המון אשכולים שדיברו על זה כבר תעשה חיפוש על "יבוא", "חול" ...
חזרה לפורום