הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2008 2:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  יש פה
נושא: יש פה תאריך: 5/1/2008 2:24:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

נדמה לי אין מכס על אופניים, יש מעמ רגיל 15.5
אבל יש המון אשכולים שדיברו על זה כבר תעשה חיפוש על "יבוא", "חול" ...


חזרה לפורום