טקסט הודעת פורום
| 5/1/2008 3:39:00 PM |
|
נושא: מעונין לקבל חוות דעת על אופני קנונדייל rush 5 . תאריך: 5/1/2008 3:39:00 PM
מחבר/ת: tomer
מעונין לקבל חוות דעת על אופני קנונדייל rush 5 . האם אופנאים מהירים? יציבים ? מתאימים ל XC . בבקשה רק למבינים. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|