הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2008 8:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עוזי שרעבי עם תוכן  קנייה בחו"ל
נושא: קנייה בחו"ל תאריך: 5/2/2008 8:29:00 AM
מחבר/ת: עוזי שרעבי

אני קניתי לפני כחודשיים אופניים בחו"ל ושילמתי בכניסה לארץ מע"מ בסך 15.5%. לדעתי ככל שמחיר האופניים זול יותר פחות כדאי להביא מחו"ל. במחיר שציינת לדעתי לא תחסוך הרבבה כסף ותפסיד את השירות של החנות בה קנית את האופנים


חזרה לפורום