טקסט הודעת פורום
| 5/2/2008 8:29:00 AM |
|
נושא: קנייה בחו"ל תאריך: 5/2/2008 8:29:00 AM
מחבר/ת: עוזי שרעבי
אני קניתי לפני כחודשיים אופניים בחו"ל ושילמתי בכניסה לארץ מע"מ בסך 15.5%. לדעתי ככל שמחיר האופניים זול יותר פחות כדאי להביא מחו"ל. במחיר שציינת לדעתי לא תחסוך הרבבה כסף ותפסיד את השירות של החנות בה קנית את האופנים
|
חזרה לפורום |
|
|