נושא: סובל מבעיה דומה בשקית ובבקבוקי השתיה תאריך: 5/3/2008 11:27:00 AM
מחבר/ת: yossi boker
אני נאלצתי לקנות שקית חדשה בעקבות בעיית העובש שהופיעה על דופן השקית ובצינורית השתיה, אחרי שפעם אחת מלאתי את השקית במשקה איזוטוני. מאז ממלא את השקית החדשה במים בלבד (עם קצת לימון, לפעמים) והבעיה לא חוזרת. לגבי הבקבוקים -אותם אני ממלא במשקה איזוטוני תוצרת בית, כלומר סוכר ענבים, מלח ולימון סחוט - אפשר בהחלט לראות כתמים של עובש. כל הנסיונות למגר אותם באמצעות מים רותחים, קרצוף אינטנסיבי או לימון סחוט, לא הועילו הרבה. אשמח לשמוע רעיונות נוספים.
|