טקסט הודעת פורום
| 5/3/2008 12:39:00 PM |
|
נושא: סינגל מאורה לכיוון עין כרם תאריך: 5/3/2008 12:39:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
מישו מכיר אותו?שיורדים בשביל מול תחנת אוטובוס שם בצומת.הוא נחשב יחסית קשה?יחסית קל?עשיתי אותו כסינגל הראשון שלי ונפלתי :((
|
חזרה לפורום |
|
|