הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2008 10:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  איייי כואב ....
נושא: איייי כואב .... תאריך: 5/4/2008 10:35:00 PM
מחבר/ת: ben g

באסה... אחלה של אופניים

ואני שואל את עצמי מתי אנשים יפסיקו לקשור אופניים יקרים בדיזינגוף סנטר


חזרה לפורום