טקסט הודעת פורום
5/4/2008 10:35:00 PM
ben g
איייי כואב ....
נושא:
איייי כואב ....
תאריך:
5/4/2008 10:35:00 PM
מחבר/ת:
ben g
באסה... אחלה של אופניים
ואני שואל את עצמי מתי אנשים יפסיקו לקשור אופניים יקרים בדיזינגוף סנטר
חזרה לפורום