נושא: קניית אופניים? תאריך: 5/5/2008 6:53:00 PM
מחבר/ת: רועי שבתאי
אני רוכב מתחיל והייתי רוצה לשמוע דעה מקצועית לגבי בחירת אופניים?
האם כדאי לקנות אופני GT באותו מחיר של אופני TREK -1700-2000 ש"ח ולקבל תמורה גדולה יותר כמו מעצורי דיסק ?
כי המפרט הוא אותו מפרט עם אותם רכיבים פשוט בTREK הם עולים יותר.
כי לי נדמה שפשוט משלמים על השם TREK יותר מהתמורה שאני מקבל כשאני קונה זוג.
האם זה נכון?
|