הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2008 6:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  אם הבנתי נכוןן
נושא: אם הבנתי נכוןן תאריך: 5/5/2008 6:59:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

אז אתה שואל מה העדיפות ה gt או trek אתה אומר שלשניהם יש אותם מכלולים על האופניים והטרק עולות יותר !!
טרק לפי ההבנה שלי באופניים תמיד היו יותר טובים מבחינת שילדה המכלולים אותו דבר אבל אתה צריך לבדוק שלדה אבל זה ידוע שחברות לוקחות יותר כסף בגלל השם אני מציעה תעשה סיבוב תרגיש תראה הכל לפי הנוחות לא המחיר!!!!
וגם בהפרש של 200 300 שקל אתה לא יכול לשפר את האופניים בדיסקים אולי איזה ספידומטר כן אבל לא דיסקים!


חזרה לפורום