טקסט הודעת פורום
| 5/5/2008 8:38:00 PM |
|
נושא: קח טרק 4300 לא תצטער תאריך: 5/5/2008 8:38:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
באמת זוג שאתה תזכור הרבה זמן אחרי שתחליף אופנים. היה לי זוג כזה ועד היום(כמו עכשיו) אני ממש ממליץ עליהם. פשוט משתלם, אופני כניסה לדעתי הכי משתלמות ביחס למחיר....
|
חזרה לפורום |
|
|