הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2008 9:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  מה כדאי
נושא: מה כדאי תאריך: 5/5/2008 9:30:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

כשמדובר באופני כניסה אני חושב שכדאי ללכת על ה-GT בהחלט נותנים את רמת המפרט הגבוהה ביותר במחיר הנמוך ביותר
ואם אתה מחפש נוחות אני הייתי הולך על HARDROCK של ספשלייזד השלדה נוחה ביותר עם גאומטריה שנותנת בטחון גם בירידות(גם בטרק וגם בGT תרגיש שאתה יושב קדימה, בספשלייזד זה לא כך ויש הרגשה הרבה יותר בטיחותית)


חזרה לפורום