נושא: מה כדאי תאריך: 5/5/2008 9:30:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
כשמדובר באופני כניסה אני חושב שכדאי ללכת על ה-GT בהחלט נותנים את רמת המפרט הגבוהה ביותר במחיר הנמוך ביותר ואם אתה מחפש נוחות אני הייתי הולך על HARDROCK של ספשלייזד השלדה נוחה ביותר עם גאומטריה שנותנת בטחון גם בירידות(גם בטרק וגם בGT תרגיש שאתה יושב קדימה, בספשלייזד זה לא כך ויש הרגשה הרבה יותר בטיחותית)
|