טקסט הודעת פורום
5/6/2008 7:17:00 AM
לואי ע
עוד חיזוק
נושא:
עוד חיזוק
תאריך:
5/6/2008 7:17:00 AM
מחבר/ת:
לואי ע
אני תמיד המלצתי בתור אופני כניסה על ה4300 פשוט מעולים וההפרש במחיר מאחרים לא מורגש ברוב המקרים זה נע בען ה200-300
חזרה לפורום