הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2008 7:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  עוד חיזוק
נושא: עוד חיזוק תאריך: 5/6/2008 7:17:00 AM
מחבר/ת: לואי ע

אני תמיד המלצתי בתור אופני כניסה על ה4300 פשוט מעולים וההפרש במחיר מאחרים לא מורגש ברוב המקרים זה נע בען ה200-300


חזרה לפורום