נושא: שאלת תם:מדוע רוכבי XC תחרותיים לא משתמשים במגינים? תאריך: 5/6/2008 2:27:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם כרוכב AM שספג פציעות לא קלות בחלקן,אף פעם לא הבנתי מדוע רוכבי הXC לא משתמשים במגיני ידיים ורגליים.אני רואה רבים מהם נפצעים ומושבתים במצבים שמיגון היה מונע. הרי הסיכוי לנפילה גבוה,במיוחד ברכיבה תחרותית,וה"עלות" של עוגמת הנפש/הכאב/ההשבתה ההמושכת נראית לי עולה על "עלות" המגינים שהיא חוסר נוחות מסויימת. אודה לרוכב XC תחרותי ובכלל רוכב XC על תשובה.
|