טקסט הודעת פורום
| 5/6/2008 11:11:00 PM |
|
נושא: לאופנועים זה משו אחר.. תאריך: 5/6/2008 11:11:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
זה יותר מסיבי לכן כבד וגם לא מאוורר ואפילו ההיפך יש כאלו שנועדו לחמם את הרוכב כי במהירויות שנוסעים על אופנוע אין סיכוי שיהיה לך חם וזה לא כמו אופנים שאתהמתאמץ ברכיבה.. :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|