טקסט הודעת פורום
| 5/7/2008 9:31:00 AM |
|
נושא: נגנבו Specialised XC לבנים בחיפה תאריך: 5/7/2008 9:31:00 AM
מחבר/ת: shai ivtsan
נגנבו בבוקר שישי אופניים בנות כחצי שנה. בולם קידמי reba, דיסקים הידרולים. גודל מדיום. החלקים הם של דגם ה XC PRO. העוזר למציאתם יבוא על שכרו בעין יפה!
|
חזרה לפורום |
|
|