טקסט הודעת פורום
| 5/7/2008 12:00:00 PM |
|
נושא: הסיפור הוא כזה.. תאריך: 5/7/2008 12:00:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
אני מחפש דווקא של פוקס ואני לא רוצה לקנות רק למדוד כי אני רוצה לבדוק מידה ולהזמין מחו"ל :cool: אולי אצלכם בת"א גונבים אופנים כמו גרעינים אבל לפחות יש לכם חנויות שמה :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|