טקסט הודעת פורום
| 5/7/2008 3:41:00 PM |
|
נושא: הןהיו מועמדות שלי לרכישה תאריך: 5/7/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
ויכול להיות שטעיתי שלא קניתי אותן פשוט העדפתי 6אינטש מההתרשמות שלי הן סבבה והאיבזור סופני אבל!! רק אם תרכב עליהן תוכל לדעת אם הן טובות בשבילך...
|
חזרה לפורום |
|
|