נושא: אתה צריך ךמדוד תאריך: 5/7/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: אילן קרפל
מעין לען של הבולם הקיים שיש לך עין לעין נקרא לפעמים i2i או eye to eye כלומר המרחק בין שני החורים של בולם איפה שהוא מתחבר לשלדה. DHX 3 זה דגם OEM כלומר כזה שמגיע על אופניים קומפלט ואי אפשר לקנות אותו חדש (רק משומש) אפשר לקנות DHX 5 אבר זה כבר סיפור אחר. ונילה אפשר לקנות חדש אם אתה רוכב גם בעליות אז ה DHX 5 מאפשר גם "נעילה" למצב פידול פרופדל לונילה אין אפשרות כזו ונילה יותר זול... אם אתה רוכה הרבה גם בעליות כדאי לשקול ללכת על DHX ואם התקציב מאפשר כמובן. ונילה אחלה בולם, אמין.... לDHX 5 יש שני דגמים: קפיץ או אויר. האויר יותר קל ומונע מצב של BOTTOM OUT יעני שהבולם סוגר מהלך ונטרק... מה שיכול לקרות לבולם קפיץ (גם הונילה הוא קפיץ)
בקיצר תהנה....
|