טקסט הודעת פורום
| 5/8/2008 3:03:00 PM |
|
נושא: מישהוא מכיר? תאריך: 5/8/2008 3:03:00 PM
מחבר/ת: אורי פ
אני רוכב את הירקון המזרחי לכיוון ראש העין ומעוניין להוסיף עוד 15-20 ק"מ למסלול. מישהוא מכיר או יודע אם אפשר להמשיך ברכיבה על שביל ישראל ואיפה אפשר לצאת ממנו בהמשך? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|