הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2008 3:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי פ עם תוכן  מישהוא מכיר?
נושא: מישהוא מכיר? תאריך: 5/8/2008 3:03:00 PM
מחבר/ת: אורי פ

אני רוכב את הירקון המזרחי לכיוון ראש העין ומעוניין להוסיף עוד 15-20 ק"מ למסלול.
מישהוא מכיר או יודע אם אפשר להמשיך ברכיבה על שביל ישראל ואיפה אפשר לצאת ממנו בהמשך?
תודה


חזרה לפורום