הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2008 7:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביאל רוזנברג עם תוכן  אהלן, מחפש המלצה לאופני כניסה
נושא: אהלן, מחפש המלצה לאופני כניסה תאריך: 5/8/2008 7:35:00 PM
מחבר/ת: אביאל רוזנברג

לפי הבנתי מה שקופץ כל הזמן כאופני כניסה מעולות הם ה Trek 4300. משיטוט ב mtbr עולה לעיתים קרובות בביקורות בחולשות של האופניים הבולם. אשמח לשמוע אם אפשר כמובן דעה או המלצה לגבי האופניים לכאן או לכאן או כמובן לגבי גם אופני כניסה אחרות שיכולות להתאים בתקציב של בין 2000-2500, ואם יש כמובן איזשהי חנות בצפון שבה מומלץ לקנות.
המשך יום נעים לכם, תודה. :)


חזרה לפורום