נושא: נחל שילה וראש העין תאריך: 5/9/2008 12:33:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני
אתה יכול ליסוע לכיוון מגדל אפק. מתחיל שם סמ"ש אדום שנוסע בנחל שילה. חלק מזה זה שטח אש שיכול להיות פעיל גם בסופי שבוע לכן התקשר לתאם. כמו-כן, לפחות בתחילת המסלול יש צפונית אליו כמה סינגלים שבטח מישהו מהאזור יוכל להנחות אותך איך להכנס אליהם. בהצלחה.
|