הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2008 12:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  נחל שילה וראש העין
נושא: נחל שילה וראש העין תאריך: 5/9/2008 12:33:00 AM
מחבר/ת: שחר חברוני

אתה יכול ליסוע לכיוון מגדל אפק. מתחיל שם סמ"ש אדום שנוסע בנחל שילה.
חלק מזה זה שטח אש שיכול להיות פעיל גם בסופי שבוע לכן התקשר לתאם.
כמו-כן, לפחות בתחילת המסלול יש צפונית אליו כמה סינגלים שבטח מישהו מהאזור יוכל להנחות אותך איך להכנס אליהם.
בהצלחה.



חזרה לפורום