טקסט הודעת פורום
5/9/2008 1:43:00 PM
זיו קנטור
haro
נושא:
haro
תאריך:
5/9/2008 1:43:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
בתקציב שלך HARO X7 LT.
לא רכבתי אליהם אבל יש ביקורות טובים.
חזרה לפורום