הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2008 3:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  matan avi עם תוכן  מה דעתכם על IRON HORSE MEVRIC 1.1 ??(קניתי)
נושא: מה דעתכם על IRON HORSE MEVRIC 1.1 ??(קניתי) תאריך: 5/9/2008 3:58:00 PM
מחבר/ת: matan avi

מה דעתכם על IRON HORSE MEVRIC 1.1 ??(קניתי ואני רוצה חוות דעת)
קניתי אותם ב1000 שקל מה אתם אומרים על האופניים ועל המחיר?


חזרה לפורום