טקסט הודעת פורום
| 5/9/2008 3:58:00 PM |
|
נושא: מה דעתכם על IRON HORSE MEVRIC 1.1 ??(קניתי) תאריך: 5/9/2008 3:58:00 PM
מחבר/ת: matan avi
מה דעתכם על IRON HORSE MEVRIC 1.1 ??(קניתי ואני רוצה חוות דעת) קניתי אותם ב1000 שקל מה אתם אומרים על האופניים ועל המחיר?
|
חזרה לפורום |
|
|