נושא: מה יותר חשוב לשדרג ? תאריך: 5/9/2008 4:22:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
את המעביר הילוכים או את השיפטר בשביל להעלות את רמת מערכת ההילוכים? מדובר במערכת של ALIVIO (שימנו) מעברים+שיפטרים. בשביל לשרדרג את השיפטרים אני צריך גם להחליף את מעבירי ההילוכים וגם את הידיות כי שניהם מחוברים בקופסא אחת אז כמה יעלה לי כל העסק הזה? :eek: לגב המעביר ראיתי רוכבי דאונהיל שמסתדרים עם DEORE מאחורה וDEORE עולה 50 שקל יותר מALIVIO ככה שאין הרה הבדל כל כך וזה למה אני בספק אם בכלל יעזור לי להחליף מעביר אחורי. :confused:
|