הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2008 9:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  זה מה שאני שואל..
נושא: זה מה שאני שואל.. תאריך: 5/9/2008 9:15:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

איזה שיפטר כדאי לי לקחת וכמה יעלה.כי אם אני יקח שיפטר יקר מדי אז אולי אני לא ירגיש את זה בגלל שהמעביר עדיין ברמה נמוכה..אני צריך שיפטרים שלא יבלטו מהכידון כמו הALIVIO הזה כלומר שיהיה שיפטר בנפרד וידית הילוכים בנפרד.כמה יעלה לילקנות איזה שיפטרים(קדמי ואחורי) טובים שיתאימו +ידיות ברקס מכני פשוטות?וגם אולי אני ישרג לDEORE אתהמעביר האחורי..וד"א XTR נחשב מעביר טוב?מתאים לרכיבות פרירייד ורכיבות אגרסיביות?


חזרה לפורום