נושא: למה לך ז"ק במחיר כזה? תאריך: 5/9/2008 9:52:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
אתה תתחרט מילה שלי.קח סטינקי דלוקס או סטאב יד שניה ואם אתה רוצה חדשות יש X7 שהם אחלה אופנים אבל עדיף לך ידשניה ולקחת אופנים של 12 אלף בביד שניה יצא לך 6-7. אופני ז"ק לקנות במחיר כזה לאדאי לך בכלל אם אתה כבר משקיע מחיר כזה :suss:
|