טקסט הודעת פורום
5/10/2008 8:56:00 AM
אריאל הרים
הבדל בדגמים של שיפטרים?
נושא:
הבדל בדגמים של שיפטרים?
תאריך:
5/10/2008 8:56:00 AM
מחבר/ת:
אריאל הרים
האם קיים הבדל מסויים בין שיפרטים XT משנת 2006 ו 2008 ?
תודה מראש
חזרה לפורום