הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2008 3:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא כל כך הבנתי את המצב הנוכחי
נושא: לא כל כך הבנתי את המצב הנוכחי תאריך: 5/10/2008 3:33:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

החישוקים שלך UST, או שמדובר בטיובלס קומבינה?

היתרון הכי גדול שאני מכיר לפנימיות מאסיביות במקום טיובלס הוא עמידות בעומסים צידיים (למשל, בבנחיתות צידיות למיניהן). עם פנימיות עדינות ממילא צריך לחץ אויר גבוה, ואז גם טיובלס יחזיק היטב.

אם אתה לא סובל מבריחות לחץ מהצמיג במצבים קיצוניים (הפלצות), אין סיבה להרכיב פנימית.

שבוע טוב


חזרה לפורום