הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2008 11:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  ב 2008 שימנו שינו את קו היצור של ה XT
נושא: ב 2008 שימנו שינו את קו היצור של ה XT תאריך: 5/10/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

אז יש הבדל בין השתיים. לגבי מה שינו בדיוק? אין לי מושג אבל ניתן לקראו באתר היצרן וחוו"ד ב MTBR.


חזרה לפורום