טקסט הודעת פורום
5/10/2008 11:56:00 PM
נועם גרימברג
ב 2008 שימנו שינו את קו היצור של ה XT
נושא:
ב 2008 שימנו שינו את קו היצור של ה XT
תאריך:
5/10/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת:
נועם גרימברג
אז יש הבדל בין השתיים. לגבי מה שינו בדיוק? אין לי מושג אבל ניתן לקראו באתר היצרן וחוו"ד ב MTBR.
חזרה לפורום