הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2008 1:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  אתה לא רוצה לקנות NRS ...
נושא: אתה לא רוצה לקנות NRS ... תאריך: 5/11/2008 1:45:00 AM
מחבר/ת: ben g

בתור בעלים לשעבר אני יכול לומר לך שהם ממש מאכזבות... שני הדגמים ששחר הציע הרבה יותר טובים


חזרה לפורום