טקסט הודעת פורום
5/11/2008 1:45:00 AM
ben g
אתה לא רוצה לקנות NRS ...
נושא:
אתה לא רוצה לקנות NRS ...
תאריך:
5/11/2008 1:45:00 AM
מחבר/ת:
ben g
בתור בעלים לשעבר אני יכול לומר לך שהם ממש מאכזבות... שני הדגמים ששחר הציע הרבה יותר טובים
חזרה לפורום