הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2008 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט
נושא: בהחלט תאריך: 5/11/2008 9:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

רוב רוכבי השטח מעדיפים אחיזה טובה בקדמי, גם על חשבון גילגול, וגלגול ועמידות באחורי, גם על חשבון אחיזה.
אחת הנגזרות מזה היא לחץ אויר נמו יותר בקדמי. אני בדרך כלל עם 30 מאחור ו20-25 בקדמי.

שוב - החיסרון הוא פחות עמידות בלחצים צידיים, אבל בכל מקרה טיובלס (UST או לא) עמיד יותר בתקרים למיניהם מפנימית רגילה, וקל יותר מפנימית DH.

אני עם טיובלס תמיד, בשני הגלגלים, וממליץ.
אבל אני מכיר אנשים שזה לא מתאים להם...


חזרה לפורום