נושא: קצת שקוף להכניס כאן הודעה וגם ב"מעוניין לקנות" תאריך: 5/11/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: shai ivtsan
לי נגנבו ביום שישי לפני עשרה ימים Specialized (כמה הודעות למטה). עברתי בכל חנויות האופניים באזור חיפה ובישובים סביב, השארתי תאור ומספר טלפון, ופרסמתי בין החברים להפצה בmail. בתקווה שתצליח למצוא אותם. שי
|