נושא: לא מדוייק בן. תאריך: 5/11/2008 9:11:00 PM
מחבר/ת: עמיקם מדר
זה שאתה התאכזבת מהם לא אומר כלום! גם אני בעלים לשעבר, והחלפתי אותם כי לא התאימו לסגנון הרכיבה, ולעומתי יש כאלה שלא יחליפו אותם בשום אופניים אחרים. השאלה היא: מה רוצים לעשות עם האופניים? לפותח השרשור: אם אתה מייעד אותם לשבילים לבנים נטו בלי קפיצות, תמצא אותם מתאימים לך, מהירים ללא איבוד כח בעליות. אבל... זה בא על חשבון נוחות תרגיש איתם כל אבן ומהמורה בהצלחה
|