הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2008 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eyal Tagari עם תוכן  הילוכים- שתי פלטות ?
נושא: הילוכים- שתי פלטות ? תאריך: 5/12/2008 12:39:00 AM
מחבר/ת: Eyal Tagari

הי איתן, כמה שאלות אם אפשר ..
1. אני מבין שאין אחידות בין כל ה- 24 או 27 הילוכים, דהיינו כל חברה שמה כמה שיניים שהיא רוצה בקסטה של ה-8 או 9 הילוכים, או בגג"ש הקדמיים של שלושת הפלטות?
2. אפשר ל"ערבב" בין פלטות שונות בגדלים שונים?
3. קראתי פה באתר איפשהוא מקום שמישהו נוסע לו ונהנה עם שתי פלטות קדמיות. נשמע לי רעיון לא רע, אבל לפני שאני "מפרק" לאופניים את הצורה, אני תוהה בליבי: האם שמים את שתי הפלטות הקיצוניות, הגדולה ביותר והקטנה ביותר? האם אז ניתן "לפצות" על המעברים בהעברה דקדקנית יותר בין היחס פלטה קדמית \ אחורית, ובכך להימנע מצורך בהעברת הילוכים צפופה יותר, ובסכנת "הצלבה" רבה יותר?
תודה,
איל


חזרה לפורום