הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2008 3:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גלעד סולטר עם תוכן  המרוץ בתל חדיד לפני שנה...
נושא: המרוץ בתל חדיד לפני שנה... תאריך: 5/12/2008 3:56:00 PM
מחבר/ת: גלעד סולטר

מישהו יודע מה היה המסלול המדויק שלו?

פשוט יצא לי לראות את הסרט הרגע (http://www.harim.co.il/blog/MyBlog.asp?ID=994)
ומעניין אותי באיזה סינגלים זה עבר בדיוק.

תודה!
גלעד


חזרה לפורום