טקסט הודעת פורום
| 5/12/2008 3:56:00 PM |
|
נושא: המרוץ בתל חדיד לפני שנה... תאריך: 5/12/2008 3:56:00 PM
מחבר/ת: גלעד סולטר
מישהו יודע מה היה המסלול המדויק שלו?
פשוט יצא לי לראות את הסרט הרגע (http://www.harim.co.il/blog/MyBlog.asp?ID=994) ומעניין אותי באיזה סינגלים זה עבר בדיוק.
תודה! גלעד
|
חזרה לפורום |
|
|