טקסט הודעת פורום
5/12/2008 4:45:00 PM
נריה רוני
יש לך טעות למה......
נושא:
יש לך טעות למה......
תאריך:
5/12/2008 4:45:00 PM
מחבר/ת:
נריה רוני
קושרים את האופניים עם משהוא דק וממתינים לגנב
ותאמין לי שאני אתפוס אותו הוא כבר לא יגנוב
חזרה לפורום