נושא: SINGLE PIVOT תאריך: 5/14/2008 9:01:00 AM
מחבר/ת: בני גרנות
מה דעתכם על שיטת שיכוך ישנה זו,האם היא עדיין עומדת מול שיטות השיכוך החדשות והמעודכנות,או שזו השיטה הישנה והטובה כמו מוצרי החשמל של ההורים שלנו שעדיין עובדים אחרי 10-15 שנה? סנטה קרוז עדיין ממשיכים לייצר שילדות עם שיטות שיכוך זו כמו ההקלר וכדומה.
מה דעתכם?
|