נושא: הפעלת ספידומטר תאריך: 5/14/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: שי א.
אחי קנה אופני TREK יד שנייה עם ספידומטר חדש ומכיוון שלאחי אין מושג וידע במיכשור כזה הוא ביקש ממני לאתחל לו את המכשיר ואני לא מצליח להפעיל את הספידומטר שלו יש לו כפתור אחד שמעביר בין המצבים וזהו - שום דבר לא זז בדקתי מרחקים מהמגנט למשדר והכל תקין מה ניתן לעשות?????
|