הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2008 1:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי א. עם תוכן  הפעלת ספידומטר
נושא: הפעלת ספידומטר תאריך: 5/14/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: שי א.

אחי קנה אופני TREK יד שנייה עם ספידומטר חדש
ומכיוון שלאחי אין מושג וידע במיכשור כזה הוא ביקש ממני לאתחל לו את המכשיר
ואני לא מצליח להפעיל את הספידומטר שלו
יש לו כפתור אחד שמעביר בין המצבים וזהו - שום דבר לא זז
בדקתי מרחקים מהמגנט למשדר והכל תקין
מה ניתן לעשות?????


חזרה לפורום