הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2008 4:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי א. עם תוכן  ??? האם ההפעלה של המכשיר שונה מדגם לדגם?
נושא: ??? האם ההפעלה של המכשיר שונה מדגם לדגם? תאריך: 5/14/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת: שי א.

אם זה רק כפתור אחד איזה עוד אופציה יכולה להיות?


חזרה לפורום