טקסט הודעת פורום
5/14/2008 4:16:00 PM
שי א.
??? האם ההפעלה של המכשיר שונה מדגם לדגם?
נושא:
??? האם ההפעלה של המכשיר שונה מדגם לדגם?
תאריך:
5/14/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת:
שי א.
אם זה רק כפתור אחד איזה עוד אופציה יכולה להיות?
חזרה לפורום