טקסט הודעת פורום
| 5/14/2008 4:23:00 PM |
|
נושא: XC - על מה אתם רוכבים? המלצות? תאריך: 5/14/2008 4:23:00 PM
מחבר/ת: yuval zelkind
אני רוכב XC ומשתתף בתחרויות, כיום רוכב על WTB EXIWOLF 2.1, אך לא אוהב את הצמיגים בגלל חוסר יציבות במהירות ובסיבובים. מה אתם ממליצים? אשמח לדעת :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|