הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2008 4:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yuval zelkind עם תוכן  XC - על מה אתם רוכבים? המלצות?
נושא: XC - על מה אתם רוכבים? המלצות? תאריך: 5/14/2008 4:23:00 PM
מחבר/ת: yuval zelkind

אני רוכב XC ומשתתף בתחרויות, כיום רוכב על WTB EXIWOLF 2.1, אך לא אוהב את הצמיגים בגלל חוסר יציבות במהירות ובסיבובים. מה אתם ממליצים? אשמח לדעת :eek:


חזרה לפורום