הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2008 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  שאלה אינדיבידואלית
נושא: שאלה אינדיבידואלית תאריך: 5/14/2008 7:39:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

כל אחד יגיד אחרת ולא יהיה תשובה שגויה.
אני אישית קניתי שילדה טובה וחדשה עם מכלולים ישנים, עד היום אני מדי תקופה מפנק את עצמי בשדרוגים פה ושם ....

לדעתי:
אם אתה מתכוון לקנות אופנים ולהחליף אותם כל שנה אז עדיף מכלולים טובים ותתפשר על השילדה.
אחרת תיקח שלילדה טובה ומדי פעם תפנק את עצמך בשידרוג(סוג של התמכרות :D )

תחשוב עלזה




חזרה לפורום